تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بررسی و تعمیر بنز سری C

بررسی و تعمیر بنز سری C
11 نوامبر

بررسی و تعمیر بنز سری C

بررسی و تعمیر بنز سری C  با مونیخ سرویس

بدون شک یکی از محبوبترین مدلهای مرسدس بنز در دنیا سری C بنز می باشد که طرفداران بیشماری در سرتاسر دنیا دارد وهمواره فروش بسیار خوبی داشته است . بعضی کارشناسان خودرو در جهان اسم این مدل خودرو را S کوچک نامیده اند و اعتقاد دارند که سری S مرسدس بنزالگویی برای طراحی سری C می باشد . سری C در ۷ نسل از سال ۱۹۹۳ تا کنون تولید شده است و در ادامه نگاهی به نسل های گذشته آن تا نسل کنونی خواهیم داشت . در خصوص تعمیر بنز در همه ی مدل های بنز سری c میتوانید به تعمیرگاه بنز  مونیخ سرویس مراجعه نمایید.

۱- نسل اول
سال تولید ۱۹۹۳- ۱۹۹۷

نسل ابتدایی که به تولید رسید بین سالهای ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ روی خط تولید رفته بود. این برای اولین بار بود کارخانه مرسدس بنز این سری را به تولید رساند . مراحل اولیه طراحی از سال ۱۹۸۶ شروع شد و بعد از طی مراحل متعدد طراحی و ساخت سرانجام در ماه می سال ۱۹۹۳ اولین نسل این سری معرفی و تولید شد کد اتاق این نسل را W202 نامگذاری نمودند که این مدل به جای مدل ۱۹۰ مرسدس بنز معرفی شد . مدل ۲۰۰ C در این نسل دارای موتوری ۴ سیلندر وبا حجم ۱۹۹۸ سی سی با قدرت تولید ۱۳۶ اسب بخاروبیشینه سرعت ۲۰۰ الی ۲۰۳ کیلومتر و شتاب صفر تا صد ۱۱ تا ۱۲٫۱ ثانیه می باشد که مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر برابر با ۹٫۴ لیتر بود .

۴- فیس لیفت نسل دوم
سال تولید ۲۰۰۴- ۲۰۰۷

نسل چهارم این مرسدس بنز بین سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ روی خط تولید رفته بود. اسم این مدل را W203 facelift نامگذاری نمودند که این مدل به روز رسانی شده و بهبود یافته مدل W203 می باشد و تغییراتی در ظاهر خودرو ایجاد نموده بودند .این مدل درسال ۲۰۰۴ توسط شرکت مرسدس بنز معرفی شد . مدل ۲۰۰ C در این نسل تغییری در مشخصات موتوری به همراه نداشت و مانند نسل قبلی دارای موتوری ۴ سیلندر کمپرسور(سوپرشارژ) وبا حجم ۱۸۰۰ سی سی با قدرت تولید ۱۶۳ اسب بخاروبیشینه سرعت ۲۰۳ الی ۲۰۰ کیلومتر و شتاب صفر تا صد ۹٫۳ تا ۹٫۷ ثانیه می باشد که مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر برابر با ۸٫۷ لیتر بود .

برای تعمیر تخصصی بنز در مدل های مختلف میتوانید به مونیخ سرویس که تخصص در تعمیر بنز دارد مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این تعمیرگاه بهره مند شوید.

همچین در خصوص تعمیرات بنز میتوانید مطالب بیشتری را مطالعه نمایید :

 

 

One thought on “بررسی و تعمیر بنز سری C”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *