تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

برای نسل جدید بنز آماده اید؟

نسل جدید بنز
7 جولای

برای نسل جدید بنز آماده اید؟

نسل جدید بنز

بریم برای نسل جدید بنز مدل a-class : آماده نسل جدید هستید؟

پر سرعت و شهری:

کمپانی بنز برای نشان دادن و راه اندازی نسل جدید  A کلاس را به عنوان همراهی کامل در زندگی روزمره ارائه خواهد داد !!

ورودعظیم با بهترین همراهی :

مرسدس بنز به منظور معرفی نسل جدید کلاس A، کمپین بازاریابی و تبلیغات گسترده ای را در تمام کانال های ارتباطی راه اندازی کرده است . کمپین بنز متمرکز بر آگهی های مختلف چاپی و تجاری تلویزیونی دارد . ادعای این کمپین: “A-Class. آماده نسل جدید است. ”

هدف قرار دادن یک گروه جوان و مدرن ، خودرو را به عنوان همراهی کامل در زندگی روزمره ارائه می دهد. پیام این است: نسل جدید A-Class مسافران خود را راحت تر از قبل به مقصد می رساند در حالی که  به عنوان پر سرعت ترین باقی می ماند همانطور که همیشه است.

خطوط گرافیکی و خطوط روشن :

موضوعات مختلف آگهی های چاپی A-Class را در محیط بسیار متفاوتی از شهرت ارائه می کنند. نور روز، خطوط گرافیکی و خطوط روشن را در یک معماری مدرن تولید می کند. نشانه گذاری خطوط زرد به هوا یک جریان پر سرعت می بخشد، در پس زمینه ی این مدل از بنز سر زندگی ، هیجان ، رنگ را به زندگی میبخشد.

 

نسل جدید بنز

نسل جدید بنز

منظره های مختلف:

تلویزیون تجاری همچنین خلق و خوی پویا نسل جدید A-Class را نشان می دهد. شخصیت اصلی در این مکان، ماجراهای مختلفی را تجربه می کند که به واسطه پیکربندی وسیله نقلیه او باعث ایجاد و تاثیر می شود. تغییرات رنگ، یک سفر خارق العاده از یک جهان به دیگری ایجاد می کند.

موتورهای بنزینی مجهز به فیلتر :

توربو شارژر گاز خروجی از یک سیستم دوقلویی استفاده می کند. با توجه به پیکربندی دوگانه جریان، ویژگی های گشتاور بهبود یافته است در حالی که فشار پایین فشار اگزوز را پایین نگه داشته است. فشار شارژ الکترونیکی کنترل می شود که باعث می شود فشار شارژ بهینه را سریع تر و دقیق تر با کنترل پنوماتیک مقایسه کند. زمان بندی متغیر CAMTRONIC نیز در هیئت مدیره است. این اجازه می دهد تا دو مرحله تنظیم لولا شیر در سمت ورودی را فراهم کند. در کنار موتورهای دیزلی، تمام موتورهای بنزینی نیز با یک فیلتر ذرات در اروپا مجهز شده اند.

برای تعمیر بنز به مونیخ سرویس مراجعه کنید که مونیخ سرویس تعمیرکاران با تجربه ای را دارد. مونیخ سرویس متخصص ماشین هایی از جمله : بنز ، پورشه ، مازراتی ، بی ام و میباشد. با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *