تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید

خودروی آلمانی بی ام و
12 دسامبر

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید !!

خودروی آلمانی بی ام و شرایط خاصی برای نگهداری دارند. آب و هوا، کیفیت بنزین و خیابان و جاده های ایران، خودرو های آلمانی را بیش از شرایط استاندارد اروپایی مستهلک میکند.

حال اگر مالکین این خودروها هم کمی کوتاهی کنند و سرویسهای دوره ای را بموقع انجام ندهند، دچار برخی مشکلات موتوری میشوند.

خودروی آلمانی بی ام و  در محصولات جدید خود آمده‌ اند موتور را سبکتر کرده‌ اند و با جای تعداد سیلندر های بیش تر، از روش تنفس مصنوعی بهره برده‌ اند. خب همین مورد باعث میشود مالک خودرو بیش تر وسواس به خرج دهد.

بنزین با کیفیت پایین، عدم استفاده از مکمل‌ های مخصوص، استفاده از روغنهای درجه ۲ و پرهیز از جنرال سرویسهای ضروری از همان ابتدای کارکرد ماشین عمر آن را میکاهد.

خرج اضافی و بی مورد رو دست مشتری نمیگذاریم!

بگذارید راحت مطرح کنم ،  این که تعمیرکار بعد از دیدن یک خطا هر چیزی سر راهش بود را تعویض کند و بعد از یک خرج سنگین آن مشکل حل شود که هنر نیست. بی ام‌ و سیستم خاص و پیچیده دارد، یک خطا ممکن است به هزار دلیل ایجاد شود.

ما تضمین میکنیم که اینجا با حوصله و بررسی دقیق به عیب‌یابی میپردازیم و تعمیر یا تعویض مربوطه را انجام میدهیم و خرج بی‌ مورد برای کسی نمیتراشیم.

نتیجه ی تعمیر بی ام و در تعمیرگاه مونیخ سرویس رو به رو شدن با لبخند رضایت مشتری است. رضایت مشتری مساوی با مراجعین بیشتر است.

تعمیرگاه مونیخ سرویس تعهد دارد از زمانی که تعمیر بی ام و را میپذیرد تا زمان تحویل آن ، بهترین تعمیرات و عیب یابی را با تخصص و تجربه ی خود انجام دهد. در نهایت نتیجه کار ، دیدن لبخند رضایت شما مشتریان عزیز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *