تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی 

تعمیرگاه بنز
10 اکتبر

ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی 

ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی 

ویژگی های تعمیر گاه بنز از موضوعات مقاله امروز ما می باشد بنابراین با ما باشید تا درباره گیر بکس اتوماتیک ، ساعت کردن آن و ویژگی های تعمیرگاه بنز در صورت خرابی اطلاعات کسب کنید.

 بنز از لوکس ترین خودرو های جهان است که قطعات و آپشن های بسیار حساسی دارد بنابراین تعمیرگاه بنز  زیادی برای این گونه خودرو ها در ایران وجود ندارد و در صورت وجود باید یکسری امتیازاتی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا ان ها را از یکدیگر متمایز کند .

 

تعمیر بنز تخصصی

ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی را برای شما نام می بریم تا اطلاعات مورد نظر را جهت تعمیر خودروی خود بدست اورید .

 تحلیل و تعمیر موتور خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد زیرا موتور از اصلی ترین اجزای ماشین می باشد و در صورت توجه نکردن به علائم ان آسیب های جدی ای را به ماشین وارد می نماید و محیط زیست را آلوده می کند. تیم تخصصی تعمیرگاه بنز باید با موارد سوختن واشر سر سیلندر ، روغن سوزی و … آشنا باشند.این تیم باید بتواند کاتالیزور موتور و توربو را تعمیر نماید و هم چنین باید مواردی که شامل خام سوزی و صدای بد موتور هنگام استارت زدن می شود را برطرف کند .

بررسی و عوض کردن فیلترهای خودرو از وظایف تعمیرگاه بنز می باشد . از آنجا که فیلتر ها از بخش های مهم خودرو محسوب می شوند حتما باید دقت کرد که از سلامتی برخود دارند و طبق قوانین شرکت بنز دز هنگام موعود باید تعویض شوند .

از حیاتی ترین بخش اجزای خودرو می توان سیستم تعلیق خودرو را نام برد زیرا آرامش بسیاری را در هنگام رانندگی در زمین های ناهموار برای ما فراهم می اورد و در صورت بروز خطا ممکن است خطرات زیادی خودرو را تهدید کند .

خدمات مربوط به این سیستم ، تعمیر سیستم جلوبندی ، عوض کردن قطعات مشکل ساز با قطعات اورجینال ، تنظیم کردن زاویه چرخ ها ، جلوگیری و حل کردن روغن ریزی خودرو و همچنین تعمیر و نعویض کمک فنرها ، برطرف کردن جعبه فرمان  و تنظیم ارتفاع می باشد .

از ویژگی های تعمیرگاه بنز می توان  صافکاری ، نقاشی ، کارشناسی رنگ و بدنه را نام برد  و از دیگر موارد آن میتوان به مات کردن رنگ بدنه ماشین به سلیقه مشتری ، استفاده کردن از قطعات فابریک ، پولیش کردن و واکس ، با دقت قلم گیری کردن ، تعمیر سپر ماشین و شاسی کردن آن با دستگاه و تخصص داشتن در امور تیونینگ را اشاره کرد .

مطلب پر بازدید : تعمیرگاه بنز تخصصی با بهترین تعمیرکارها

خدمات دیگری که در ویژگی های تعمیرگاه بنز وجود دارد به شرح ذیل می باشد :

تیم تعمیرگاه بنز  باید به بررسی کردن و بر طرف کردن بخش الکترونیکی خودرو بپردازد ، برف پاک کن خودرو را بررسی کند ،  ارتفاع بادی خودرو را تنظیم نماید ، ساییدگی های لاستیک را برطرف کند ، به برطرف کردن مشکلات سانروف ، رادار و … بپردازد ، مایع ضد یخ خودرو را تحلیل و بررسی کند  زیرا این مایع از یخ زدگی و داغ شدن موتور جلوگیری می نماید و طبق قوانین باید سالی یک بار تعویض شود .

 نحوه کار کردن گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک با دریافت نیرو و انتقال آن همراه با افزایش قدرت به دنده یک و دنده پنج کار خود را انجام می دهد و به بیانی دیگر سنگین و سبک کردن دنده را انجام میدهد .

در هنگام استفاده از این گونه گیربکس ها نباید اشتباهاتی از جمله گرفتن پدال گاز با پای راست و ترمز گرفتن با پای چپ را مرتکب شویم زیرا خطرات زیادی را برای خودرو به بار می آورد .  در ادامه انواعی از این گیربکس را نام می بریم :

۱٫ گیر بکس سیاره ای AT

۲٫ گیر بکس  AMT

۳٫ گیر بکس  CVT

۴٫ گیر بکسDCT

مطلب پر بازدید : آیا تعمیرات بنز گران است ؟

تعمیر گیربکس

 زمان انجام سرویس های دوره ای گیربکس

سرویس های دوره ای طبق قوانین کمپانی سازنده به کارکرد کیلومتر یا زمان بستگی دارد . زمانی که برای تعویض روغن یا و سروس های دوره ای گیربکس توصیه می شود ۴۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ کیلیومتر می باشد .

اما تویه برای رانندگان  شهر های پر تردد و پر ترافیک مانند تهران بین ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ هزار کیلومتر می باشد .

 مطلب پیشنهادی : چگونه تعمیرگاه بنز حرفه ای پیدا کنیم؟

چگونه سیستم هدایت نیرو را در گیربکس های اتوماتیک تنظیم کنیم؟

سیستم آنالیز نیروی خودرو با تشخیص نیروی مورد نیاز برای چرخ ها توسط  مبدل گشتاور ، نیروی وارد شده به گیربکس خودرو را کنترل می کند و نیازی نیست که شما دیگر نیروی وارد شده را کنترل کنید . تمام کانال های روغن گیربکس در مکانی به نام ساعت گیربکس قرار دارند و تغییر جهت و فشار روغن گیربکس زمانی اتفاق میفتد که سوپاپ ها از طریق فشار فنرها مکان خود را تغییر دهند که در اثر شیار های به وجود آمده توسط تغییر مکان سوپاپ ها و عدم انتقال صحیح روغن موتور ، شما نیاز به ساعت کردن یا همان تعمیر گیربکس اتوموبیل خود دارید .

تیم تخصصی ما با در نظر گرفتن انواع  متریال های اجزای گیربکس اقدام به تعمیرگیربکس و ساعت کردن آن  می کند .

گیربکس cvt

اجزای گیربکس cvt متشکل از دو پولی و یک تسمه است که یکی از اجزای پولی ها نیروی دریافتی را از موتور می گیرد و آن یکی به موتور وصل است و متحرک می باشد. کارشناسان گیربکس این نوع از گیر بکس را بهترین گیربکس در حوزه انتقال نیرو می دانند اما حرکات مکرر قطعات آن و ایجاد اصطکاک در آنها در مدت زمان اندکی نیاز به تعمیر و تنظیم کردن دارند .

در بعضی از تعمیرات ، خودرو فقط نیاز به تنظیم دارد نه تعویض کردن  گیربکس آن ، که باید با استفاده از دستگاه های مدرن و حرفه ای تحلیل و بررسی شود .

مطلب پیشنهادی :  چگونه تعمیرگاه بنز حرفه ای پیدا کنیم؟

وژگی های تعمیرگاه بنز

 خودروی خود را به ما بسپارید :

تیم تخصصی ما با در نظر گرفتن نوع خودرو شما اقدام به تعمیر آن می کند. تعمیرگاه ما با تعمیر بنز و تعمیر گیربکس خودروی شما با استفاده از دستگاه های با کیفیت و مدرن در تلاش است که بهترین خدمات را به شما عزیزان عرضه کند .

1 thoughts on “ویژگی های تعمیرگاه بنز تخصصی ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *