تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟

تعمیر بی ام و مونیخ سرویس
2 فوریه

هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟

هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟

یکی از مهمترین نکات پس از خرید خوردوهای لوکس مانند بی ام و هزینه نگهداری و تعمیر آن است. پیش از افزایش قیمت ارز در بازار ایران هزینه نگهداری هر خودروی لوکسی هم تراز با هزینه خرید آن بود. اما با افزایش قیمت ارز حتی این هزینه برای خودروهای داخلی هم افزایش یافته است.

اگر بخواهیم هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و را بررسی کنیم با قیمت های بالایی سروکار خواهیم داشت. برندی مانند بی ام و یکی از پرهزینه ترین خودروها در جهان است که هزینه نگهداری آن بالاست. در سالهای اخیر نیز در دنیا از این حیث مقام اول را داشته و با توجه به افزایش نرخ ارز این قیمت بالاتر هم رفته است.

در بازار امروز دیگر هزینه های تعمیر BMW و خودروهایی از این دست قابل کنترل نیست. از این جهت بهترین راه حل مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بی ام و است تا هزینه های اضافی برای مشتری به همراه نداشته باشد. در تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیر و عیب یابی اصولی انجام میشود و هزینه یا دردسر برای شما کمتر خواهد بود.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

تعمیر پمپ بنزین بی ام و 

تعمیر گیربکس بنز

۳ نکته برتر نگهداری از بنز

تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس

سرویس دروه ای BMW در تعمیرگاه تخصصی 

نگهداری و تعمیر خودروهایی مانند بی ام و در ایران با توجه به تغییرات آب و هوا دشوار است. کیفیت پایین بنزین مورد استفاده برای خودروها و شرایط بد جاده ها نسبت به استاندارهای اروپا این مشکل را بیشتر میکند . در نتیجه استهلاک خودرو ها افزایش می یابد و از این جهت باید حتما اقدام به انجام سرویس دوره ای بی ام و بنمایید. در غیر این صورت هزینه تعمیر برای شما به شدت افزایش میابد.

سرویس دوره ای بی ام و طبق گفته نمایندگی مجاز باید بعد از هر ۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد انجام گیرد. این دوره میتواند سالیانه هم باشد. سزویس دوره ای شامل معاینه و کنترل همه اجزاء خودرو میشود. در این صورت اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه باشد تعمیرکار اینکار را انجام خواهد داد.

بیشترین هزینه برای سرویس دوره ای بی ام و همیشه متوجه تعویض روغن اتومبیل است. در بازار فعلی خوردو قطعات وارداتی هزینه بیشتری را متوجه صاحبین اتومبیل خواهد کرد. هیچ عدد دقیقی برای هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و نمیتوان تعیین کرد.  از جهتی نیز به دلیل حجم بالای واردات روغن های تقلبی ریسک زیادی برای تعویض روغن این خودرو وجود دارد.

این مشکل افزایش فروش این اتومبیل را توسط مالکان به همراه داشته و در برابر آن خرید این اتومبیل به شدت کم شده است. از این جهت به دارندگان بی ام و توصیه میشود تا تنها به تعمیرگاه تخصصی BMW مراجعه کنند تا از مشکلاتی مانند نصب قطعه تقلبی یا تعویض روغن غیرمجاز در امان باشند.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران را میشناسید؟

با ریموت بی ام و خود را پارک کنید

هزینه تعمیر بی ام و

تعویض قطعات یدکی بی ام و 

دیگر نگرانی دارندگان خودرو بی ام و در ایران تقلبی بودن قطعات است. همانطور که پیش از این اشاره شد بسیاری از تعمیرگاه ها ممکن است قطعه اصلی را با قطعه تقلبی جایگزین کنند. همچنین تعمیر غیر اصولی و اشتباه انجام گیرد. در حال حاضر بیش از نیمی از قطعات موجود در بازار تقلبی هستند. این قطعات به شدت مشابه نمونه اصلی هستند و تشخیص آنها کمی دشوار است.

اگر صاحب خودرو بی ام هستید حتما با این مشکل روبرو شده اید که قطعه تقلبی را جایگزین قطعه اصلی برایتان نصب کرده اند. بسیاری از سودجویان از عدم کنترل قیمت قطعات و بی اطلاعی راننده بهره میبرند و قطعه تقلبی را جایگزین اصل مینمایند. با تعیین قیمت های نجومی برای قطعاتی مانند چراغ، لاستیک، سپر و آینه و … که احتمال خراب شدن آنها بیشتر است از این شرایط به نفع خود بهره میبرند. باید مجدد اشاره کرد که وضعیت بد جاده ها و تغییرات آب و هوایی به این مشکل دامن میزند.

تعمیر ارور های کامپیوتری در بی ام و 

از دیگر مواردی که هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و را شامل میشود تعمیر ارورهای کامپیوتری است. تعمیر ارورهای کامپیوتری و الکتریکی بی ام و و خودروهایی از این دست نیاز به تخصص و دانش فنی بالایی دارد. بسیاری از خودروهای لوکس به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز هستند و ممکن است در این مورد نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر این ارورها و تشخیص آنها نیاز به تخصص دارد.

خوشبختانه در ایران تعمیرگاه تخصصی بی ام و و خودروهایی از این دست وجود دارند و برای عیب یابی و تعمیر میتوان به آنها مراحعه کرد. تعمیرگاه متفرقه از این مشکلات درامد زیادی دارند و هزینه های هنگفتی را بر دوش مشتری میگذارند. معمولا مشکل همان بار اول هم حل نمیشود یا باقی میماند.

در تعمیرگاه تخصصی BMW این مشکل با هزینه کمتر و همان بار اول حل خواهد شد. برای پیشگیری از این قبیل مشکلات و هزینه های اضافی و زیادی حتما به تعمیرگاه مجاز و تخصصی مراجعه نمایید. هرچند هزینه های تعمیر این قبیل خودروها بالاست اما یک رانندگی امن و راحت را در اختیار مالکان خود قرار میدهند. به این دلیل برعکس ایران در تمام دنیا فروش و خرید این خودروها بالاست و طرفداران زیادی دارد.

هزینه نگهداری و تعمیر BMW در ایران بیش از ۲۰۰ برابر هزینه آن در دنیاست. این مسئله به دلیل افزایش نرخ ارز و دلار است و بسیاری را از خرید این خودرو پشیمان میکند. خرید و فروش خودرو های آلمانی به این دلیل افت پیدا کرده و کمتر افرادی توان مالی برای خرید و نگهداری این خودرو دارند.

هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟

تعمیرگاه تخصصی بی ام و در تهران 

اگر صاحب خودرو بی ام و هستید و برای هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و دچار مشکل شده اید، راه حل شما مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بی ام و است. تعمیرگاه مونیخ سرویس در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر برای خودروی شما می باشد. تعمیرگاه ما با سالها سابقه در زمینه تعمیر بنز، تعمیر ولوو، تعمیر پورشه و … خدمات تخصصی و فنی را به شما ارائه خواهد داد. برای مشاوره و تماس میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید

1 thoughts on “هزینه نگهداری و تعمیر بی ام و چقدر است؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *