تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

نسل بنز SL سال ۲۰۲۱ از راه میرسد!

نسل بنز SL سال 2021 از راه میرسد!
4 آوریل

نسل بنز SL سال ۲۰۲۱ از راه میرسد!

نسل بنز SL سال ۲۰۲۱ از راه میرسد!

نسل بنز SL سال ۲۰۲۱ از راه میرسد! ، اطلاعات جدید به معرفی مرسدس بنز کلاس SL در سال ۲۰۲۱ اشاره می کند. این خودرو در مقایسه با نسخه کنونی خود، طراحی اسپرت تری خواهد داشت.

مرسدس بنز در گذشته اعلام کرد تولید خودروی SLC را متوقف می کند. با توجه به این موضوع، مرسدس بنز کلاس SL در آینده نزدیک تبدیل به قدیمی ترین خودروی این برند آلمانی با مدل R231 می شود. این خودرو نزدیک به ۷ سال پیش معرفی شد.

مدیر عامل AMG، آقای Tobias Moers به این موضوع اشاره کرده که نسل آینده مرسدس بنز کلاس SL به همراه GT بر اساس پلتفرم MSA توسعه پیدا می کند. توسعه این محصولات به صورت همزمان باعث کاهش هزینه ها و افزایش درآمد این برند آلمانی می شود.

از آن جایی که با یک کروزر روبه‌ رو هستیم، باید منتظر عملکرد و راحتی بالا به صورت همزمان باشیم. نسل آینده این خودرو انحصارا به صورت رودستر روانه بازار می شود و احتمالا دارای سیستم هیبریدی خواهد بود.

بر اساس شایعات، نسل آینده مرسدس بنز کلاس SL برای کاهش وزن، به سقف پارچه ای مجهز می شود. به نظر نمی رسد نسل آینده این خودرو در نمونه SL65 مجهز به موتور ۱۲ سیلندر روانه بازار شود و بالاترین مدل آن، SL63 با موتور ۸ سیلندر خواهد بود.

در گذشته AMG موفق به توسعه یک موتور ۸ سیلندر ۴٫۰ لیتری با توربوشارژر دوقلو شده بود که قدرتی برابر با ۶۳۰ اسب بخار تولید می کرد. این خودروی جدید به یک گیربکس ۸ سرعته خودکار مجهز می شود.

برای تعمیر بنز به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی میتوانید با تعمیرگاه حرفه ای بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا تعمیرات تخصصی و حرفه ای را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : تصاویری از مدل ۲۰۲۱ بنز  ، تعمیرگاه بنز در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *