تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

مرسدس بنز کلاس E سال ۲۰۱۷

مرسدس بنز کلاس E سال 2017
11 نوامبر

مرسدس بنز کلاس E سال ۲۰۱۷

بررسی کامل مرسدس بنز کلاس E سال ۲۰۱۷ و تعمیر آن

اگر تنها یک خودرو وجود داشته باشد که نشان دهد یک خودروساز از کجا آمده و در کجا قرار دارد، آن خودرو مرسدس بنز کلاس E سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

یک جز از دستورالعمل مرسدس برای موفقیت، طراحی آن است. هر خودرو بیش از آنکه انقلابی به نظر بیایند، تکاملی هستند. هر ۹ نسل این خودرو را در کنار هم پارک کنید و برخی شباهت‌های ظاهری و فامیلی در این میان پدیدار خواهند شد. همین رویه در کلاس E  جدید نیز ادامه یافته و البته این زبان طراحی با دیگر مدل‌های این خودروساز نیز همخوانی دارد.

ظاهر بنز کلاس E سال ۲۰۱۷

کلاس E از کاپوت کشیده شده و خط سقف پایین آمده بهره برده که نمایی قدرتمند را به خودرو بخشیده‌اند. این نمایی قوی اما راضی‌کننده است. طول کلی خودرو نیز افزایش یافته و نسبت به قبل حدود ۵ سانتی‌متر و فاصله‌ی بین محورها نیز ۷٫۵ سانتی‌متر افزایش یافته است. این اعداد تأثیر خود را در کابین بیشتر نشان می‌دهند به‌ویژه زمانی که بحث فضای پای سرنشینان عقبی پیش می‌آید.

قدرت موتوری بنز کلاس E

در مدل E300 پیشرانه‌ی جدید ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است. پیشرانه‌ی یاد شده با انتظاری که خریداران از سدان ممتاز بزرگ دارند در تناقض است اما ضرورتا چیز بدی نیست. با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و مهم‌تر از آن با وجود ۳۷۰ نیوتون متر گشتاور، قدرت زیادی در اختیار راننده است. اما مهم‌تر از همه‌ی این اعداد این است که گشتاور پیشرانه از دور پایین ۱۳۰۰ در دسترس است، در خصوص تعمیرات موتوری بنز میتوانید به تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس مراجعه کنید.

پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خودرو که به گیربکسی ۹ سرعته و اتوماتیک جفت شده احساس پیشرانه‌ای ۴ سیلندری را ندارد و بسته به حالت رانندگی انتخابی، پدال گاز برنامه‌ ریزی‌ شده‌ ی خودرو می‌توان کمی احساس قطعی ارتباط را تزریق کند. شتاب گیری خودرو در حالت‌های اکو و راحت نرم اما کند است اما در حالت اسپورت کاملاً عوض شده و پیشرانه بیشتر شبیه یک واحد ۶ سیلندر تنفس طبیعی حس می‌شود.

قطعاً در بخش سیستم تعلیق E کلاس دست‌وپابسته نیست و ۳ تنظیم در دسترس است. فرقی نمی‌کند که خودرو سوار بر سیستم تعلیق فولادی اسپورت یا راحت و یا سیستم بادی چند محفظه‌ای باشد چون در هر حالت E کلاس ثابت‌قدم، راحت و پایدار است. حتی در حالت راحت و اکو، این خودرو مشتاق است تا پیچ‌های باریک را طی کند.

در تعمیرات مختص بنز کلاس E در هر زمینه ای میتوانید به تعمیرگاه مونیخ سرویس مراجعه کنید تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت کنید بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز ، مونیخ سرویس است که میتوانید با اطمینان کامل ماشین قشنگتان را به دستان تعمیرکاران مونیخ سرویس بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *