تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

سوالات متداول تعمیر گیربکس بنز

سوالات متداول تعمیر گیربکس بنز
1 ژانویه

سوالات متداول تعمیر گیربکس بنز

سوالات متداول تعمیر گیربکس بنز

تعمیرات در خودرو های بنز در هر زمان از دغدغه های اصلی تعمیر کاران بوده که معمولا بخاطر متفاوت بودن ساختار قطعات و پیچیدگی های فنی بکار رفته در آن ها میباشد که تعمیرکاران حرفه ای مونیخ سرویس آماده خدمت رسانی به شما بنز سواران محترم می باشد.

در مطلب زیر به سوالات متداول در زمینه ی خرابی گیربکس اشاره شده است :

آیا روغن گیربکس نیاز به تعویض دارد ؟

بلی. روغن گیربکس بنز  نیز همانند روغن موتور و سایر روغن‌ های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد، لذا نیازمند تعویض کامل میباشد.

علت تقه زدن گیربکس چیست ؟

علت اصلی میتواند ناشی از ایراد برقی باشد. هم چنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت میباشد، هم چنین در بعضی موارد میتواند اشکال و یا پارگی در دسته موتور های گیربکس بنز  باشد.

چرا گیربکس زوزه می‌کشد ؟

صدای زوزه معمولا از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده‌ ها، مجموعه دنده سیاره‌ ای و دنده‌ های دیفرانسیل میباشد.

علت گاز هرز خوردن گیربکس چیست ؟

گاز هرز خوردن گیربکس بنز  بعلت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ ها و فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ ها میباشد.

خلاص شدن گیربکس به چه معناست ؟

در خلاص شدن گیربکس موارد زیر دخیل هستند. بریدن دنده اویل پمپ – خراب شدن توربین – هرز شدن پلوس – خالی بودن گیربکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده‌ های داخل گیربکس

حالت اضطراری گیربکس در دنده ۳ به چه معنایی می باشد ؟

خودرو در یک دنده خاص مثل دنده ۳ ( البته در بعضی خودرو ها تعداد دنده های خودرو بیشتر است نظیر هفت دنده و هشت دنده این عدد متفاوت است) یا حالت اضطراری قرار میگیرد تا خودرو به اولین تعمیرگاه گیربکس بنز مراجعه کند.

علت گیر کردن دنده در حالت پارک چیست ؟

گیر کردن دنده در حالت پارک موارد زیر را شامل میشود. نبود برق در سیستم پارک یا خالی بود باطری خودرو – خرابی استاپ زیر پدال ترمز – شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس و یا خرابی در سلکتور

لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟

لرزش خودرو علت های زیر را شامل میشود: خرابی در دسته موتور ، بکسباد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ ها ، خرابی پلوس

برای تعمیر گربکس بنز میتوانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز ، مونیخ سرویس مراجعه کنید تا بهترین تعمیرات را در این زمینه دریافت کنید و برای در ارتباط بودن با مونیخ سرویس میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

تهران، خیابان آزادی، روبروی دانشگاه شریف، کوچه حیدرتاش، پ ۳۸

۰۲۱۶۶۰۶۸۱۰۰

۰۲۱۶۶۰۶۸۲۰۰

۰۹۱۲۹۷۳۲۶۸۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *