تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی

تعمیرگاه مونیخ سرویس
3 مارس

خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی

خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی

خودروهای خارجی و لوکس مانند بنز از گذشته طرفداران زیادی داشته اند و همیشه نیازمند خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی احساس شده است. شمار تعداد خودروهای خارجی و واردات آنها امروزه رو به افزایش است و نیاز است تا مراکز و تعمیرگاه تخصصی برای این خودروها وجود داشته باشد.

خدماتی از جمله سرویس دوره ای بنز، تعمیر جلوبندی و تعمیرات اساسی موتور و گیربکس یا خدمات بدنه و صافکاری و نقاشی و … باید در تعمیرگاه تخصصی بنز ارائه شود. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این خودروها، خوش دست بودن و یا به عبارتی هندلینگ و کیفیت تعلیق خودرو می باشد. این مزیت ها رابطه مستقیمی با سیستم جلوبندی خودرو دارد و هرچه کیفیت آن بالاتر باشد، رانندگی با آن بهتر و باکیفیت تر خواهد بود.

در نتیجه با خرید بنز و خودروهای لوکس از این دست با وجود فشار زیادی که روی سیستم تعلیق خودرو است نیاز است تا سرویس دوره ای برای آنها انجام گیرد. خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی باید در مرکز تخصصی و توسط افراد با دانش فنی کافی و تجربه لازم انجام گیرد.

در بیشتر مواقع قیمت پایین قطعات به دلیل تقلبی بودن آن است. به دلیل گرانی بیش از حد و کمبود قطعات نیاز است تا حتما به تعمیرگاه تخصصی بنز مراجعه کنید. زیرا بسیاری از تعمیرگاه ها از قطعات بنجل و تقلبی استفاده میکنند و در نتیجه سلامت و ایمنی خودرو به خطر خواهد افتاد. مراجعه به تعمیرگاه متفرقه و استفاده از قطعات غیر اصل همچنین هزینه گزافی را بر دوش شما خواهد گذاشت.

تعمیر بنز تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس

سرویس دوره ای بنز با تکنولوژی روز دنیا 

تعمیرگاه تخصصی بنز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توسط تکنسین های دانش آموخته و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی به دارندگان این خودروها می باشد. مهمترین دغدغه مالکان خوردورهای لوکس یافتن تعمیرگاه مجاز و تخصصی است تا از عیب یابی و نصب قطعات اصل مطمئن باشند. همچنین مهم است خدمات تخصصی مربوط به بنز مانند تنظیم فرمان، تعمیرات گیربکس و دیفرانسیل و … به صورت حرفه ای و تخصصی انجام گیرد.

اهمیت انجام خدمات تعمیر تخصصی بنز و سرویس آن در تعمیرگاه مجاز و حرفه ای این است که باید سلامت خودرو تامین شود. وجود قطعات تقلبی و غیر اورجینال میتواند امنیت رانندگی و سلامت سرنشینان را به خطر بیاندازد. کلیه کارکنان و کارمندان تعمیرگاه تخصصی بنز زیر نظر اساتید بین المللی دوره دیده اند و با هدف مشتری مداری در خدمت مالکان خودروی بنز می باشند.

تعمیر بنز مونیخ سرویس

نکات مهم در مورد نگهداری گیربکس اتوماتیک 

تعمیر بنز به صورت دوره ای میتواند هزینه های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. به این منظور لازم است تا نکاتی درباره نگهداری گیربکس اتومات بدانید تا نیاز شما برای مراجعه به تعمیرگاه کمتر شود. رعایت این موارد میتواند عمر مفید گیربکس را افزایش دهد و هزینه تعمیر را پایین بیاورد.

– حداقل سالی یکبار برای سرویس دوره ای بنز به تعمیرگاه مراجعه کنید. مکانیک ماهر و تعمیرکار متخصص از روی رنگ روغن، بوی روغن و … به خراب بودن گیربکس پی میبرد و اقدامات لازم را جهت تعمیر بنز شما انجام خواهد داد.

– هرگز از خودرو بنز خود به عنوان یدک کش استفاده نکنید و تا وقت ضرورت اینکار را انجام ندهید. سوختن و اکسید شدن روغن گیربکس به خصوص در فصل گرم زیاد اتفاق میافتد. این مشکل میتواند آسیب جدی به جعبه دنده وارد کند.

– بهتر است طبق زمان استاندارد حتما اقدام به چک کردن و تعویض فیلتر خودرو بکنید. معمولا تعویض فیلتر همزمان با تعویض روغن انجام میگیرد.

– تلاش کنید تا حد ممکن از لاستیک زاپاس استفاده نکنید. سایز لاستیک زاپاس با لاستیک اصلی متفاوت است و میتواند فشار زیادی را به گیربکس تحمیل کند. همچنین ممکن است موجب آسیب به قسمت های دیگر خودرو نیز بشود.

– حتما از گرم شدن خودرو پیش از حرکت مطمئن شوید. به ویژه در فصل سرد عدم رعایت این نکته و رانندگی آنی میتواند آسیب جدی به جعبه دنده و موتور وارد کند.

خدمات تعمیر تخصصی بنز و خودروهای خارجی

دیگر نکات مهم درباره گیربکس بنز

– تعویض دنده خودرو در زمان حرکت به گیربکس آسیب بزند. بهتر است اینکار را در زمان توقف کامل خودرو انجام دهید. بیشترین مشکل گیربکس در زمان تعویض دنده رخ میدهد و زمانی که میخواهید دنده از حالت D به خالت R یا معکوس تغییر دهید.

– بهتر است هرازجندگاهی روغن گیربکس را کاملا تخلیه کنید و از روی دفترچه راهنما تعویض آنرا زمان بندی نمایید. توجه کنید این کار باید حتما در تعمیرگاه تخصصی بنز و توسط مکانیک متخصص انجام گیرد. دفترچه راهنما این مورد را به خوبی توضیح داده است.

– روغن خودرو باید کاملا با مدل خودرو مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت برای گیربکس مشکل جدی به وجود خواهد آورد.

– از عملکرد سیستم خنک کننده اتومبیل خود اطمینان حاصل کنید. بالارفتن دما تاثیر مستقیم در آسیب رساندن به موتور دارد.

تعمیر بنز سرویس دوره ای بنز

سرویس دوره ای بنز در تعمیرگاه تخصصی 

برای مالکان و دارندگان خودروی بنز یافتن تعمیرگاه تخصصی بنز و تعمیر اصولی و باکیفیت بسیار مهم و موردتوجه است. بر این اساس و همچنین برای کاهش خسارت و هزینه ناشی از تعمیر غیراصولی لازم است تا به تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید. مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بنز در تهران اماده ارائه سرویس های دوره ای و عیب یابی و تعمیر انواع هودروی لوکس می باشد. میتوانید برای تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو و تعمیر پورشه و … همین حالا با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا به تعمیرگاه مراجعه کنید. همکاران ما اماده پاسخگویی به شما به صورت تلفنی و حضوری خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *