تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس
6 ژوئن

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

تعمبرگاه تخصصی مونیخ سرویس به همراه بهترین و کاملترین خدمات اینجاست تا به شما کمک کند در سریع ترین زمان ممکن خودرو های خود را تعمیر کنید .

سرعت و دقت از شعارهای کارکنان و پرنسل این شرکت بوده کگه با تکیه بر آن توانسته ایم پله های موفقیت را طی کنیم.

در تعمیرگاه مونیخ سرویس از نیروهای کاربلد که دوره های آموزشی معتبر را گذرانده اند جهت خدمت دهی استفاده می شود و شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن خودروهایتان را سالم و بدون هیچ اختلالی از مونیخ سرویس تحویل بگیرید.

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

از مشکلات بنز سوارن – تعمیر بنز

یکی از عمده مشکلات خودرو محبوب مرسدس بنز در ایران مشکل کیفیت سوخت است که گاهی باعث روشن شدن چراغ چک وبد کارکردن موتور در دوزهای پایین و میانی میشود. لازم به تذکر است که حتی با مصرف بنزینهای سوپرهم امکان بروز این مشکلات وجود دارد .

راه حل آن چیست؟

استفاده از مکملهای توصیه شده یکی از راه حل های این معضل است درغیر این صورت باید به تعمیرگاه مراجعه شود.

سرویس غیرحرفه ای و کیفیت بد بعضی از روغنهای تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلات است که عمدتا به بخش vvt (بخش زمان بندی متغیر سوپاپها) و سوپرشارژر(کمپرسور) صدمه وارد میکند. این مورد اگر مورد توجه قرار نگیرد باعث خسارت زدن به قطعات اصلی موتور میشود.

نکته کلیدی در تعمیر بنز

شستشوی بد وغیراصولی موتورنیز در مواردی باعث صدمه به بخش برق والکترونیک موتور شده که از بین رفتن جعبه تقسیم برق داخل موتور یکی از این موارد است. حتما توجه کنید که شستشوی موتور باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شوی باشد. برخی از این مواد در بازار کیفیت لازم را ندارند و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخلی ایجاد میکنند که مخرب است،برای همین تهیه از فروشنده مطمئن ملاک است.

توصیه ما این است که جهت اطلاعات بیشتر درباره این مسائل با یکی از متخصصین این خودرو ها مشورت کنید .

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

آشنایی با خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

متخصص در اجرای خدمات بر روی اتومبیل های پورشه ،مازراتی ،بی ام و ، بنز

خدمات بدنه ، صافکاری ، نقاشی ، تعمیرکامل موتور و گیربکس ، جلوبندی و متعلقات

خدمات سیستم الکترونیک ، خودرو ، عیب یابی و دیاگ

خدمات صفر شویی و انجام نانو

نصب مانیتور بزرگ و ارتقای سیستم صوتی ، نصب دوربین عقب

ساخت سوئیچ یدک ،نصب کیت اگزوز روی خودرو

افزایش قدرت موتور خودرو با چیپ و پروگرام

تامین و سفارش قطعات خاص و ارجینال به صورت مستقیم

خدمات تعمیر بنز مونیخ سرویس

چرا باید تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس را انتخاب کنیم؟

کلینیک تعمیر بنز و دیگر خودرو های وارداتی مونیخ سرویس ، با سال ها فعالیت مستمر  در زمینه خدمات تعمیراتی و عیب یابی تخصصی خودرو های مرسدس بنز ، با بهره گیری از تیم متخصص و فنی مجرب یکی از کلینیک های موفق خودرو در ایران میباشد که به شکلی حرفه ای آماده برای رفع هرگونه مشکلی از خودرو های شما می باشد. اما چرا باید این مجموعه را انتخاب کنیم ؟

نیروهای مجرب و کار آزموده

هه کسانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند تمامی دوره های آموزشی را در معتبرترین آموزشکاه ها کذرانده اند و اکنون نیز با پیشرفت تکنولوژی مدام آماده بالابردن اطلاعات خود هستند.

برای فعالیت در مونیخ سرویس از همه کارکنان از لحاظ فنی و اخلاقی تست گرفته شده و آن ها شایسه برای کار در این مجموعه شناخته شده و پله های موفقیت را برای این مجموعه طی کرده اند.

شما میتوانید با اعتماد کامل به آن ها خودروهای خود را برای تعمیر به آن ها بسپارید و تعمیر بنز و هر خودروی خارجی دیگر را به شکلی حرفه ای و تخصصی از آن ها انتظار داشته باشید .

وقت شناسی در مونیخ سرویس

ما احساس نیاز به خودروهایتان را درک میکنیم و میدانیم که انتطار تعمیر فوری و سریع آن ها را از مونیخ سرویس دارید . پس با برنامه ریزی دقیق در تلاشیم ضمن دقت سرعت در تعمیر را به کار بکیریم و تعمیر بنز یا بی ام و را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهیم.

استفاده از قطعات ارجینال

اگر قطعه ای از خودرو شما قابل تعمیر نباشد ، ما آن را فقط با قطعات اصلی به همراه ضمانت نامه تعویض خواهیم کرد . ما آگاهیم که استفاده از قطعات تقلبی چه آسیب هایی به خودرو خواهد زد و در مواقعی هم میتواند خدای نکرده جان مسافر را به خطر اندازد. پس خیالتان راحت باشد که ما تعمیر بنز و هر خودروی دیگری را فقط با شرط تعویض قطعات با قطعات اصلی انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *