تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و

خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و
3 مارس

خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و

خداحافظی با موتورهای ۸ و ۱۲ سیلندر در نسل آینده بی ام و سری ۷

خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و ، به مرور زمان باید با موتور های حجیم، بزرگ و قدرتمند خداحافظی کنیم. اکثر شرکت ها بجای استفاده از موتور های ۱۲ و ۸ سیلندر، محصولات خود را به موتور ۶ سیلندر به همراه باتری مجهز میکنند.

بر اساس شایعه ای جدید، نسل آینده بی ام سری ۷ فاقد موتورهای ۸ و ۱۲ سیلندر است و بجای این موتور ها، شاهد حضور سیستم های برقی در این خودروی سدان لوکس خواهیم بود.

بر اساس گزارشی که از سوی BMWBlog به اینترنت راه پیدا کرده، مدل ۲۰۲۰ سری ۷ آخرین نسل از این خودرو محسوب میشود که با موتور های ۸ و ۱۲ سیلندر به بازار عرضه میشود (مدل ۲۰۲۰ بی ام و سری ۷ مجهز به موتور ۸ سیلندر جدید معرفی شد).

اضافه کردن موتور ۸ سیلندر به بی ام و سری ۷ همه  را شگفت زده کرده است 😳

موتور ۸ سیلندر ۴٫۴ لیتری بی ام و ۷۵۰i قدرتی برابر با ۵۲۳ اسب بخار تولید میکند و خودروی بی ام و ۷۶۰i با موتور ۱۲ سیلندر ۶٫۶ لیتری قدرتی برابر با ۶۰۰ اسب بخار در اختیار راننده قرار میدهد.

نسل آینده این خودروی سدان لوکس به یک موتور ۶ سیلندر خطی با حجم ۳٫۰ لیتر مجهز میشود. این خودرو بصورت هیبریدی و پلاگین هیبریدی روانه بازار خواهد شد و خریداران نمیتوانند مدلی که تنها مجهز به موتور بنزینی باشد را سفارش دهند.

بر اساس اطلاعات جدید، نمونه پایه این خودرو قدرتی برابر با ۵۶۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۸۰۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار میدهد. قدرت تولیدی این نمونه در مقایسه با موتور ۸ سیلندر این خودروی آلمانی بیشتر است.

با توجه به معرفی مدل ۲۰۲۰ این محصول در ژانویه سال جاری میلادی، برای ملاقات با نسل آینده آن باید چندین سال صبر کنیم. فروش مدل ۲۰۲۰ بی ام و سری ۷ از ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا آغاز میشود. در حال حاضر قیمت این خودروی بی ام و اعلام نشده است.

خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و (BMW) یکی از شگفتی های جدید بی ام و است که در نسل جدید بی ام و اجرا خواهد شد.

مونیخ سرویس در تعمیر بی ام و به صورت تخصصی و حرفه ای مشغول به فعالیت است که میتوانید جهت تعمیرتخصصی بی ام و با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *