تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230

تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230
1 ژانویه

تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230

تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230 در تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس

مشخصات بنز E230

مرسدس بنز Mercedes-Benz شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. شعار این شرکت «یا بهترین یا هیچ» است. کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن واقع در شهر مریانج قرار دارد.

با توجه به این سابقه ی طولانی و درخشان بنز باید برای تعمیر بنز خود را به تعمیرگاهی ببرید که خدماتی که دریافت می کند به صورت تخصصی و حرفه ای باشد پس بهتری است به تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس مراجعه کنید.

مشکلات ای سی یو بنز

چراغ چک ندارد
یکی از شیرهای برقی عمل نمی کند
یکی از سنسورها عمل نمی کند
یک یا چند انژکتور مشکل دارد
یک یا چند کویل جرقه ندارد
مشکل در ارتباط با سایر یونیت ها
مشکل استارت نخوردن
مشکلات مربوط به دریچه یا پدال گاز
مشکلات خطا در موتور

تعمیرات ECU چگونه انجام می شود؟

در خودروهای انژکتوری، ECU نقش یک کنترل کننده پیچیده الکترونیکی را بازی می کند، به گونه ای که هر لحظه، اطلاعات خودرو را از سنسورهای مختلفی که به آن متصل است، نظیر سنسور دور موتور و سنسور دمای آب موتور دریافت کرده و سیگنال های مناسب را به خروجی هایی مانند انژکتورها و کویل اعمال میکند. عیب یابی چنین مجموعه پیچیده ای بدون ابزارهای الکترونیکی اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت و مشکل است. به همین منظور، کلیه قطعات الکترونیکی که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، دارای یک خروجی هستند که در صورت ایجاد عیوب احتمالی، سیگنالی را به کنترل کننده مرکزی یا ECU ارسال می کنند.

برای تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230 ، و تعمیرات دیگر بنز در مدل های دیگر میتوانید با تعمیرگاه حرفه ای و تخصصی بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *