تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

تعمیرگاه بی ام و ۵۲۵IE60

تعمیرگاه بی ام و 525IE60
12 دسامبر

تعمیرگاه بی ام و ۵۲۵IE60

تعمیرگاه بی ام و ۵۲۵IE60 با مونیخ سرویس

تعمیرات بی ام و (BMW) مدل ۵۲۵IE60 را به تعمیرکاران حرفه ای مونیخ سرویس ، بهترین تعمیرگاه تخصصی بی ام و بسپارید.

سبک های بدن این محدوده عبارتند از:

چهار سدان / سالن (کد مدل E60)

بی ام و E60 / E61 ویژگی های جدید الکترونیکی مختلف را به سری ۵ معرفی کرد، از جمله iDrive، صفحه نمایش ، کنترل کروز فعال، فرمان فعال و کنترل صوتی. E60 / 61 همچنین اولین سری ۵ بود که با یک موتور بنزینی با توربوشارژر، یک ترمز اتوماتیک ۶ ترمز و ترمزهای احیا کننده در دسترس قرار گرفت. ویژگی های ایمنی جدید برای E60 / E61 عبارتند از چراغ های تطبیقی، دید در شب، سر بالایی فعال، اخطار اخراج خط و چراغ های ترمز اضطراری با شدت بالا. بر خلاف سه نسل قبلی سری ۵ و جانشین F10،کنسول مرکز E60 / E61 نسبت به راننده زاویه ندارد.

مدل M5 در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و توسط موتور S85 V10 طراحی شده است. این در سبک های سبک سدان و واگن فروخته شد، بیشتر اتومبیل ها با استفاده از یک گیربکس دستی اتوماتیک ۷ سرعته (“SMG III”) میباشند.

با این حال تغییرات در ستون فرمان، پایه، ترمز درب، لبه درب، کیسه های هوا و نرم افزار های الکترونیکی ساخته شد و خودرو به رتبه چهار ستاره رسید. BMW ادعا می کند که این اصلاحات نمره اتومبیل EuroNCAP را بهبود بخشید، نه ایمنی وسیله نقلیه.

برای تعمیر بی ام و مدل ۵۲۵IE60 میتوانید با بهترین تعمیرگاه بی ام و مونیخ سرویس در ارتباط باشید و برای برقراری ارتباط میتوانید با راه های ارتباطی ذکر شده و حتی به صورت حضوری به آدرس تعمیرگاه مراجعه نمایید.

با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بی ام و مونیخ سرویس از جیبتان مواظبت کرده اید پس با مونیخ سرویس پولتان را حفظ کنید.

شما لایق بهترین ها هستید پس بهترین ها را برگزینید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *