تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰

بی‌ ام‌ و M340d xDrive
1 ژانویه

بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰

 بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰ وارد بازار شد ! 

بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این خودروی آلمانی در مدل های سدان و استیشن وارد بازار می شود.

بی ام و برای کشورهای اروپایی مدل M Performance دیزلی خودرو های سری ۳ را معرفی کرد. بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰ در مدل های سدان و استیشن در اختیار خریداران قرار می گیرد. از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان این خودروها و بی ام و M340i وجود ندارد.

در حالی که مدل بنزینی این خودرو به صورت محور عقب و همچنین مجهز به سیستم چهار چرخ محرک به فروش می رسد، به نظر می رسد مدل دیزلی تنها با سیستم چهار چرخ xDrive در اختیار خریداران قرار می گیرد. سرعت مدل سدان در مدت زمان ۴٫۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این شتاب برای مدل استیشن برابر با ۴٫۸ ثانیه است که علت این اختلاف، وزن بیشتر مدل استیشن است. حداکثر سرعت این خودروها به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

ویژگی های بی ام و M340d xDrive

مصرف سوخت ترکیبی مدل سدان برابر با ۵٫۳ تا ۵٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است. این میزان مصرف سوخت برای مدل استیشن، ۰٫۱ لیتر افزایش پیدا می کند. موتور مورد استفاده در این خودروها تفاوتی با موتور خودروهای بی ام و X3 M40d و X4 M40d ندارد. در همین راستا شاهد حضور موتور ۶ سیلندر خطی ۳٫۰ لیتری در بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰ هستیم. این موتور قادر به تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت است.

در حالی که قدرت تولیدی این موتور در تمام خودروهای بی ام و یکسان است، میزان گشتاور آن در خودروی جدید از ۶۸۰ به ۷۰۰ نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. این خودرو در بازار باید با مدل فیس لیفت آئودی S4 رقابت کند.

مطالب پیشنهادی : 

رونمایی از مدل های جدید بی ام و 

تعمیر گیربکس بنز

تعمیر پورشه فوق تخصصی

تعمیرگاه تخصصی بی ام و در انواع مدل ها

اگر دنبال تعمیرگاهی هستید که تعمیر بی ام و در انواع مدلها را انجام دهد در تعداد زیادی در تهران وجود دارد اما اینکه کدام یک بهترین تعمیرات را انجام می دهند مهم است. تعمیرکارانی که در زمینه ی تعمیر بی ام و کار می کنند باید تخصص داشته باشند و دوره دیده ، با تجربه باشند. بیشتر تعمیرگاه های تخصصی بی ام و به دنبال گرفتن پول زیادی از صاحب خودرو هستند نه فکر اینکه تعمیر را درست انجام دهند که مشتری راضی باشد و این کار باعث می شود که دیدگاه مشتریان نسبت به تعمیرگاه های دیگر خراب شود.

تعمیرگاه تخصصی که تعمیر بی ام و را به صورت تخصصی و با هزینه ی مناسب انجام دهد کم پیدا می شود اما با دقت زیاد می توانید بهترین آن را پیدا کنید و به عنوان تعمیرگاه همیشگی خود انتخابش کنید. تعمیرگاه مونیخ سرویس به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه بی ام و به حساب می آید که مدلهای مختلف بی ام و را به صورت تخصصی تعمیر می کند لازم نیست زیادی بگردید مونیخ سرویس اینجاست تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

چرا سرویس دوره ای بی ام و به صورت تخصصی باید انجام شود؟

بعضی از مشتریان هستند که این سوال در ذهنشان است که چرا سرویس دوره ای بی ام و  باید به صورت تخصصی انجام شود؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگویم که وقتی تعمیرات تخصصی بی ام و به صورت تخصصی انجام می شود و شما مطئن هستید که تمام تعمیرات و سرویس دوره ای بی ام و به صورت تخصصی انجام شده است خیالتان راحت می شود که دیگر نیازی نیست دوباره هزینه ای برای تعمیر پرداخت کنید و اینکه سرویس دوره ای بی ام و حتی مهمتر از تعمیر بی ام و است پس بهتر است آن را جدی بگیرید و به صورت دوره ای انجام دهید.

هرچقدر به سرویس دوره ای بی ام و اهمیت دهید ، یک بی ام و سرحال دارید که برایتان می تازد و شما لذت میبرید. خدمات سرویس دوره در تعمیرگاه های تخصصی شامل موارد زیر می شود :

✅تعویض روغن بی ام و

✅تعویض فیلتر هوا بی ام و

✅تعویض فیلتر روغن بی ام و

✅تعویض فیلتر کابین بی ام و

✅تعویض لنت جلو و عقب بی ام و

✅عیب یابی با دستگاه دیاگ بی ام و

✅تعمیر گیربکس بی ام و

سرویس دوره ای بی ام و را با ما انجام دهید ! 

تمام موارد بالا از جمله خدمات سرویس دوره ای بی ام و (BMW) به حساب می آید که بررسی هر کدام از موارد بالا باعث می شود خودرو سر زنده بماند و اینکه شما بتوانید یک خودروی همیشه سالم داشته باشید. هرچه بیشتر به سرویس خودروی خود اهمیت بدهید کمتر به تعمیرگاه ها مراجعه خواهید کرد.

تعمیرگاه مونیخ سرویس این موضوع را که هر چند وقت یکبار باید سرویس دوره ای را انجام دهید را به شما اعلام می کنند و مشاوره ای در این زمینه به شما می دهند تا راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید. سرویس دوره ای بی ام و را هیچوقت به عقب نیندازید تا بتوانید بهترین عملکرد خودروی خود را ببینید که چطوری برای شما می تازد.

مطالب پر بازدید : 

نکات مهم برای حفظ سلامت خودروی بنز

سرویس کامل بی ام و 

تعمیرگاه تخصصی برای بی ام و کجاست؟

تعمیر بی ام و در مدلهای مختلف را به ما بسپارید! 

اگر میخواهید تعمیر بی ام و به صورت تخصصی انجام شود میتوانید به ما مراجعه کنید تعمیرگاه تخصصی بی ام و ما میتواند تعمیرات را با بهترین دستگاه ها و بهترین تجهیزات به روز انجام دهد که دیگر مشکلی برای آن نقطه پیش نیاید تعمیرگاه مونیخ سرویس با داشتن تعمیرکار های با تجربه و تخصص کامل توانسته بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید و رضایت آنها را جلب کند.

تعمیرگاه مونیخ سرویس در زمینه های تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر ولوو و سایر ماشین های آلمانی فعالیت درخشانی دارد که میتوانید در هر زمینه ی تعمیراتی که نیاز داشتید با ما مراجعه کنید با کلیک بر روی دکمه ی زیر میتوانید جهت مشاوره با مونیخ سرویس تماس بگیرید.

3 thoughts on “بی‌ ام‌ و M340d xDrive مدل ۲۰۲۰”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *