تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز
7 جولای

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز کلاس E

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز ، کیفیت و مقاومت بالای محصولات ساخته‌شده توسط مرسدس بنز زبان زد همه دنیا است و قرارگیری ستاره سه پر آلمان‌ ها روی هر خودرویی کیفیت آن را تضمین میکند.

در این بین مرسدس بنز کلاس E بعنوان یک کلاس پرفروش از این قاعده مستثنا نیست. خودرو های کلاس E از حدود ۲۵ سال پیش تابحال حضور پررنگی داشته‌ اند و تعداد زیادی از آنها در بازار خرید و فروش مرسدس بنز پیدا میشود.

اما هر خودرویی نیاز به نگهداری دارد و استهلاک سبب نیاز خودرو به تعویض قطعات مصرفی میشود. ضمن اینکه در ایران بدلیل وجود مشکلات در کیفیت بنزین و شرایط بد خیابان‌ ها، استهلاک خودرو افزایش پیدا میکند. بهمین بهانه در ادامه به بررسی نگهداری و وضعیت لوازم جانبی مرسدس بنز کلاس E  خواهیم پرداخت.

مطلب بیشتر :  تعمیرگاه تخصصی بنز میدانید کجاست؟

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز

نگاهی کلی به خانواده مرسدس بنز کلاس E

مرسدس بنز کلاس E شامل خودرو های سدان، کوپه و واگن یا استیشن است و از این نظر تنوع زیادی در محصولات آنها دیده میشود. با این‌حال ویژگی همه خودرو های این کلاس این است که از کلاس خودرو های خانوادگی بزرگتر هستند.

حجم موتور های این خودرو ها معمولاً در حدود ۲ لیتر یا بیشتر است که در خودرو های خانوادگی کم تر دیده میشود. اما حجم موتور بیش تر به همراه مشخصات فنی قوی‌تر، به معنای افزایش هزینه‌ های نگهداری است و باید در هنگام خرید مرسدس بنز کلاس E به این نکته توجه ویژه‌ ای داشته باشید.

بیشتر بخوانیم : تعمیرگاه مجاز بنز در تهران

هزینه ی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز کلاس E

بطور کلی می توان گفت هزینه نگهداری خودرو های مرسدس بنز به نسبت سایر کمپانی‌ ها بسیار بالا تر است. زمانی که شما قصد خرید یک خودروی لوکس با امکانات زیاد و عملکرد فنی خوب مانند خودرو های کلاس E را دارید، باید بپذیرید که هزینه نگهداری این خودرو ها نیز از خودرو های خانوادگی و اقتصادی بسیار بیش تر است.

در خارج از ایران میانگین هزینه‌ ای که باید در سال برای نگهداری یک خودروی کلاس E پرداخت کنید، حدود ۱۲ هزار دلار است. با یک ضرب ساده حدوداً به عدد ۱۵۰ میلیون تومان میرسیم که مبلغ بسیار زیادی است.

اما درواقع در ایران هزینه نگهداری از یک مرسدس کلاس E نسل جدید بیش تر از ۸۰ میلیون تومان در سال نخواهد بود. البته نوع موتور خودرو و توربو شارژ بودن آن در این هزینه تأثیر بسیار زیادی دارد و متأسفانه یا خوشبختانه تمام خودرو های کلاس E نسل جدید به موتور توربو مجهز شده‌ اند.

بیشتر بخوانیم : تعمیر تخصصی ای سی یو بنز E230

بررسی نگهداری و تعمیر مرسدس بنز

هزینه ی لوازم جانبی مرسدس بنز کلاس E چقدر است ؟

تهیه لوازم خودرو های لوکس در ایران کار ساده‌ ای نیست. تحریم‌ ها، مشکلات گمرکی و مافیای دلال‌ ها قیمت لوازم این‌گونه خودرو ها را بسیار بالا برده است. از طرفی سود جویان از فرصت استفاده کرده‌ اند و در نبود کالای اصل، بازار را از کالای تقلبی و بی‌کیفیت پر کرده‌ اند.

آگاهی از این موضوع سبب شده است بسیاری از افرادی که اقدام به خرید مرسدس بنز کلاس E کرده‌ اند، ترجیح دهند هزینه چند برابری پرداخت کنند و در عوض قطعات با کیفیت‌ تری تهیه کنند.

لوازم مصرفی نیز کمیاب و بسیار گران است. برای یک تعویض روغن ساده گاهی مجبور خواهید بود بین ۵ تا ۷ میلیون تومان هزینه کنید. سایر لوازم مصرفی مانند تعویض روغن‌ موتور شرایط بسیار بد تری دارند. ضمن این‌که در اینجا نیز لوازم مصرفی تقلبی همواره در کمین هستند و بیشتر اوقات حتی مکانیک‌ ها نیز نمیتوانند تفاوت کالای اصل و از تقلبی را تشخیص دهند. بهمین دلیل ممکن است استفاده از لوازم تقلبی آسیب‌ های جدی به گیربکس یا موتور این خودرو ها وارد کند.

تعمیرگاه مجاز مرسدس بنز در تهران کجاست ؟

تعمیرگاه مجاز مرسدس بنز در تهران جایی جزء مونیخ سرویس نیست ، مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران است که هر مدلی از بنز باشد را تعمیر میکند نه تعمیر بدون تخصص تعمیر تخصص و حرفه ای را انجام میدهد .

مونیخ سرویس دارای تعمیرکارانی تخصصی و حرفه ای است که میتوانید با توجه به تجربه و حرفه ای بودن آن ها به راحتی بنز خود در مدل های مختلف را به دست آن های بسپارید.

تعمیرات تخصصی بنز را به هر کسی نسپارید و پول خود را دور نریزید حداقل به جایی مراجعه کنید با هزینه ای که پرداخت کردید جور دربیاید و سر سال هم دوباره خراب نشود.

سرویس دوره ای بنز کجا می روید؟ اصلا اهمیتی به سرویس دوره ای بنز میدهید ؟ باید بگویم که اگر جواب سوالم نه است خیلی اشتباه میکنید سرویس دوره ای بنز مانند چک آپ است پس حتما سرویس دوره ای بنز را هر چند وقت یکبار انجام دهید تا وسط جاده نمانید.

با مونیخ سروس در زمینه ی سرویس دوره ای بنز ، تعمیرات تخصصی بنز در ارتباط باشید دکمه ی زیر سریعا ارتباط شما را با مونیخ سرویس برقرار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *