تعمیرات تخصصی انواع خودروهای آلمانی، بنز، Bmw، پورشه و...

اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3

اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3
3 مارس

اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3

اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3  منتشر شد !

اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو به موتور ۶ سیلندر خطی مجهز میشود.

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3 در اختیار رسانه ها قرار گرفته؛ با این حال برای اولین بار شاهد انتشار اولین اطلاعات رسمی از بی ام و M3 جذاب هستیم.

رقیب مرسدس بنز پیدا شد !!

این خودرو که رقیب مرسدس – ای ام جی C63 و آلفارومئو جولیا Quadrifoglio محسوب میشود، از موتور جدید ۶ سیلندر خطی بی ام و با حجم ۳٫۰ لیتر بهره میبرد. این موتور در خودرو های بی ام و X3 M و X4 M مورد استفاده قرار گرفته است (مدل ۲۰۲۰ بی ام و X3 M و X4 M با موتور های قدرتمند معرفی شد).

در نسخه پایه، موتور S58 قادر به تولید ۴۷۳ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی این موتور در مدل Competition به ۵۰۳ اسب بخار افزایش پیدا میکند. این قدرت تفاوتی با مدل Competition دو کراس اوور جدید بی ام و ندارد.

نسل آینده بی ام و M3 مانند برادر بزرگتر خود، به سیستم چهار چرخ محرک xDrive مجهز میشود. بر اساس اطلاعات گذشته، انتظار میرود نسل آینده بی ام و ام ۳ دارای وزنی در حدود ۱۶۰۰ کیلوگرم باشد که بسیار سبک تر از بی ام و M5 Competition با وزن ۱۹۸۲ کیلوگرم است.

این خودرو مانند بی ام و M5 به سیستم دمپر فعال مجهز میشود و بصورت سفارشی با ترمزهای کربنی سرامیکی در اختیار خریداران قرار میگیرد. در حال حاضر بی ام و اطلاعاتی در رابطه با مدل Pure این خودرو با گیربکس دستی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

نسل آینده بی ام و ام ۳ در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ در معرض دید عموم قرار میگیرد. تا زمان رونمایی از این محصول، شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتری از آن خواهیم بود.

مطالب مرتبط : خداحافظی با موتور قدیمی در سری جدید بی ام و ، تعمیر حرفه ای بی ام و (BMW) 

برای تعمیر بی ام و در هر مدل میتوانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس مراجعه کنید ، برای اینکه خدماتی در زمینه ی تعمیر بی ام و به صورت تخصصی و حرفه ای دریافت کنید.

با مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بی ام و (BMW) در تماس باشید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *